Článek
Kdo si nevšiml, tak v názvu motocyklu jsou ta velká R hned tři. Takže proti současnému motocyklu je to o jedno víc, ale to jedno R je dost podstatné. Nová generace je vlastně kompletně novým strojem. Design motocyklu je zcela nový, stejně jako jeho technika.
Například motor je úplně nový osmiventilový čtyřtaktní dvouválec DOHC s objemem 250 ccm (prý se počítá i s třístovkou pro USA a Evropu). Výkon vodou chlazeného agregátu vám bohužel zatím neřekneme, protože na tuhle informaci je Honda skoupá. Víme však, že plyn nemá mechanickou vazbu, ale elektronickou.
Brzdy na motocyklu mají průměr kotoučů 340 mm vpředu a 240 mm vzadu. Motocykl je vybaveny pětistupňovým nastavováním pružení na zadním kole.
Motocykl je také zajímavý tím, že přední světlo je kompletně vybaveno LED diodami. Zvláštní dvojitý výfuk pak šetří místo a také snižuje hluk. Bohužel informace z Indonésie jsou jinak na podrobnosti velmi skoupé.
V současné chvíli bude novinka v prodeji v Indonésii, ale postupně se rozšíří na další kontinenty a státy. Kdy přijde k nám a cena zatím není známo.