Článek
Součástí úprav je přední spoiler z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny a pevné zadní křídlo. LFA Nürburgring Package má rovněž podvozek upravený pro závodní okruhy a vyšší výkon motoru. Oproti standardnímu provedení LFA, které nabízí 412 kW (560 k), činí výkon o 11 koní více. LFA NP dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h za 3,7 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 325 km/h.
Cena za standardní LFA činí horentních 9,7 miliónu korun, což je mnohem více, než kolik si za podobně výkonné stroje účtuje například Ferrari. Kolik stálo LFA, v jehož názvu je odkaz na slavný německý okruh, není známo. Celkem se po celém světě prodá pouhých 50 kusů této limitované série, první auto zamířilo do Británie. Součástí ceny je také individuální školení na legendární severní smyčce Nordschleife a roční permanentka pro zdejší okruh.
LFA v úpravě Nürburgring Package je dostupný ve čtyřech barvách karoserie (matná černá, černá, bílá a oranžová) v kombinaci se třemi barevnými schématy interiéru. Všechny vozy mají středovou konzoli a obložení dveří z uhlíkových vláken; sportovní sedadla vyrobená z uhlíkových vláken jsou čalouněna alcantarou.