Článek
Protažená verze má o jednu nápravu navíc. Adekvátně tomu se auto o více než 80 centimetrů protáhlo, takže nyní má na délku úctyhodných šest metrů. Hmotnost vozu činí 2,4 tuny, přičemž celková hmotnost je až 5750 kilogramů, takže pro řízení je potřeba oprávnění skupiny C. Celková nosnost je vynikající, na „kouli” můžete táhnout 3,5tunový přívěs.
Na výběr jsou tři motorizace, všechny mají šest válců. Dvě jsou vznětové (130 k a 285 Nm a 200 k a 320 Nm), benzínová varianta nabízí 393 koní a 494 Nm točivého momentu. Převodovka je vždy manuální, pětistupňová. Všechny tři nápravové diferenciály jsou uzamykatelné a samozřejmostí je redukční převodovka. Později by měla být k dispozici i verze s automatickou převodovkou.
Dubajská firma tento speciál vyrábí buď jako SingleCab pro dva cestující a největší přepravní prostor, nebo jako DoubleCab, kdy se do auta vejde pět cestujících. Pokud budete mít zájem, NSV vám prodá samotné šasi a na něj si pak můžete udělat takřka libovolnou nástavbu. A mimochodem, v nabídce jsou i pancéřované verze.
Toyota Land Cruiser 79 6x6 zatím nemá homologaci pro provoz na pozemních komunikacích, ale podle zástupců firmy Dajbych se připravuje.