Článek
LaFerrari je i přes svou cenovku 36 miliónů korun nedostatkovým zbožím, všech 499 kusů, které v Maranellu plánují vyrobit, už zná svého majitele. Objevují se i nabídky překupníků, kteří za tento model žádají bezmála dvojnásobnou cenu.
Podle Jiřího Rozkošného se do Česka dostanou celkem tři kusy. Zajímavostí je, že zákazníky vybíral samotný importér Ferrari.

BEZ KOMENTÁŘE: První video modelu LaFerrari Video: Ferrari
V12, 963 koní, stovka pod tři sekundy
O pohon LaFerrari se stará dvanáctiválec s objemem 6262 ccm má výkon 800 koní při 9250 otáčkách, točivý moment má hodnotu 700 (při 6750 ot./min.). Další sílu motoru dodává elektromotor s výkonem 120 kW (163 k), výsledkem je 963 koní.
Výkon se přenáší na zadní kola, hodnoty zrychlení jen těžko hledají konkurenci – 0–100 km/h dle slov italské automobilky „pod tři sekundy“, 0–200 km/h je otázkou sedmi a 0–300 km/h patnácti sekund. V rozletu auto zbrzdí rychlost 350 km/h. Převodovka je automatická, sedmistupňová.