Článek
LaFerrari je i přes svou cenovku 36 miliónů korun nedostatkovým zbožím, všech 499 kusů, které v Maranellu plánují vyrobit, už zná svého majitele. Objevují se i nabídky překupníků, kteří za tento model žádají bezmála dvojnásobnou cenu.
Podle Jiřího Rozkošného se do Česka dostanou celkem tři kusy. Zajímavostí je, že zákazníky vybíral samotný importér Ferrari.
V12, 963 koní, stovka pod tři sekundy
O pohon LaFerrari se stará dvanáctiválec s objemem 6262 ccm má výkon 800 koní při 9250 otáčkách, točivý moment má hodnotu 700 (při 6750 ot./min.). Další sílu motoru dodává elektromotor s výkonem 120 kW (163 k), výsledkem je 963 koní.
Výkon se přenáší na zadní kola, hodnoty zrychlení jen těžko hledají konkurenci – 0–100 km/h dle slov italské automobilky „pod tři sekundy“, 0–200 km/h je otázkou sedmi a 0–300 km/h patnácti sekund. V rozletu auto zbrzdí rychlost 350 km/h. Převodovka je automatická, sedmistupňová.