Článek
V útrobách alpenglow pracuje nově vyvinutý, turbodmychadlem přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, jehož technika podle automobilky nijak nesouvisí s motorem v A110. Motor spaluje vodík, který si vůz uchovává ve třech 700bar nádržích po 2,1 kilogramu.
Do spalovacích komor je vodík vstřikován pod tlakem 40 barů spolu se sprškou vody, která podle automobilky snižuje toxické emise oxidů dusíku.
Nejvyšší otáčky motoru jsou 7000, o dvě stovky víc, než zvládá nejostřejší A110 R, nejvyšší výkon je 250 kW. O přenos výkonu na kola se stará sekvenční převodovka a dynamické parametry mají být srovnatelné s A110.
Oproti konceptu se trochu změnily i proporce vozu. Je o něco vyšší a byl upraven tak, aby se do něj vešli dva lidé. Vodíkové nádrže jsou v bocích vozu. Není určen pro běžný provoz, místo toho se ukáže na několika významných událostech, kde svou technologii představí.
Alpine vyvíjí také vidlicový šestiválec, který má spalovat vodík. Měl by nahradit čtyřválec v alpenglow a pravděpodobně by měl také být pohonem závodního speciálu, s nímž chce Alpine závodit ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans v roce 2027. V tom roce se budou prvně moci účastnit vodíková auta.
Podle Bruna Famina, viceprezidenta divize Alpine Motorsports, je „motor spalující vodík extrémně slibným řešením“ v dekarbonizaci motorsportu. Při představení vozu značka ovšem naznačila, že by se šestiválec spalující vodík mohl objevit i v silničních autech. Nic tímto směrem však nespecifikovala.