Článek
Mnozí si nyní povzdechnou, že motoristický svět se obrací naruby a nic nebude stejné jako dřív. Ferrari a bioethanol - to je pro mnohé fanoušky značky stejně nemyslitelné, jako avizované zmenšování motorů a nasazení turbodmychadel.
Ale budeme se s tím muset smířit a alespoň malá útěcha zůstane. Vůz totiž s tímto palivem zvýšil výkon o deset koní (na rovných 500 koní) a také točivý moment vzrostl o čtyři procenta na 483 Nm. To vše při nezvětšené hmotnosti vozu a především snížení spotřeby a emisí. Vůz prý vykazuje průměrnou spotřebu o pět procent nižší. Místo původních sedmnácti litrů benzínu si vezme „pouhých“ 16,15 l E85 na 100 km.
Ferrari se netají tím, že by chtělo vyvinout i další vozy poháněné E85. K tomu však přistoupí až poté, co si ověří, že si vozy někdo koupí. Zatím o tom lze však pochybovat, protože E85 není zrovna palivo, které v USA „frčí“. Tyto vozy by se měly vyvážet spíš do Švédska, kde je síť s bioethanolem velmi rozsáhlá.