Hlavní obsah

Už i Defender je do zásuvky, Land Rover překopal motorovou nabídku

Novinky, Milan Lažanský

Nový Defender je na trhu sotva rok, už ale přichází se střídáním stráží, co se motorů týká. Minulostí je čtyřválcový diesel, nahradí jej šestiválec. Představuje se rovněž plug-in hybridní ústrojí, do výroby jde i krátká verze 90 a užitkový Hard Top.

Foto: Land Rover

Land Rover Defender P400e

Článek

Nový Defender vstoupil na trh se dvěma vznětovými čtyřválcovými dvoulitry, se kterými se již letos loučí.

Nahrazuje jej vznětový třílitr se šesti válci a mildyhbridním pohonem. K dispozici bude ve třech výkonových variantách o výkonech 200, 249 a 300 koní. Vždy v páru s osmistupňovou samočinnou převodovkou.

Do nabídky dorazil i první plug-in hybrid v historii legendárního modelu. Pod označením P400e se skrývá dvoulitrový zážehový čtyřválec a elektromotor. K dispozici je jen pro delší variantu 110.

Nový Land Rover Defender konečně v pracovní verzi. Hard Top naloží i paletu

AutoMoto

Systémový výkon činí 404 koní, točivý moment dosahuje 640 Nm. Zrychlení na stovku zabere 5,6 sekundy. Baterie o kapacitě 19,2 kWh vystačí na ujetí více než 40 kilometrů na elektřinu. Kombinovaná spotřeba činí 3 l/100 km.

Do výroby zároveň míří odložené verze. Tedy kratší třídveřová verze 90 a užitková varianta Hard Top. Ceny a informace spojené s příchodem na český trh zatím tuzemské zastoupení neoznámilo.

Související témata:

Výběr článků

Načítám