Článek
Nový Defender vstoupil na trh se dvěma vznětovými čtyřválcovými dvoulitry, se kterými se již letos loučí.
Nahrazuje jej vznětový třílitr se šesti válci a mildyhbridním pohonem. K dispozici bude ve třech výkonových variantách o výkonech 200, 249 a 300 koní. Vždy v páru s osmistupňovou samočinnou převodovkou.
Do nabídky dorazil i první plug-in hybrid v historii legendárního modelu. Pod označením P400e se skrývá dvoulitrový zážehový čtyřválec a elektromotor. K dispozici je jen pro delší variantu 110.
Nový Land Rover Defender konečně v pracovní verzi. Hard Top naloží i paletu
Systémový výkon činí 404 koní, točivý moment dosahuje 640 Nm. Zrychlení na stovku zabere 5,6 sekundy. Baterie o kapacitě 19,2 kWh vystačí na ujetí více než 40 kilometrů na elektřinu. Kombinovaná spotřeba činí 3 l/100 km.
Do výroby zároveň míří odložené verze. Tedy kratší třídveřová verze 90 a užitková varianta Hard Top. Ceny a informace spojené s příchodem na český trh zatím tuzemské zastoupení neoznámilo.