Článek
Laděné BMW, to byla, je a vždy bude parketa německé společnosti AC Schnitzer, která i z obyčejného auta umí udělat sportovní bestii. S příchodem elektromobility se ovšem začalo hovořit o úpadku podobných továrních úpravců, kteří se většinou zaměřují právě na díly, jenž u vozů s bateriemi chybí.
Brabus prodloužil dojezd Mercedesu EQS, na baterii ale nesáhl
AC Schnitzer má ovšem důkaz, že domněnky jsou zbytečné. Nově totiž firma přichází s kompletní sadou upravených dílů pro nové elektrické BMW i4, které tak může získat potřebný šmrnc pro ty, kterým je běžné tovární zpracování málo.
Součástí sady je například upravené odpružení, které vůz dovede snížit až o 20 milimetrů vpředu a o 25 milimetrů vzadu. Zbytek úprav se pak týká především designu, díly se pak zaměřují hlavně na boky, příď s chladičem a splitterem a zadní část se spoilerem. Tahákem pak také budou bezpochyby speciální kola AC4.
Za volantem BMW i4: Tradice na baterky
Úpravce pak neopomněl ani kabinu, kde nabízí hliníkové kryty pedálů a opěrky nohy nebo kryt ovladač iDrive, potažmo i držáku na klíče. Firma zatím ale neuvedla, kolik si za kompletní úpravu elektrického sedanu BMW naúčtuje.