Článek
Na první pohled je SC18 možná „jen” upravený Aventador, ale těch úprav tu je docela hodně a jsou inspirovány závodními Lamborghini. Všimněte si např. nádechů na kapotě, které mají původ v Huracánu GT3 Evo. Různé další ploutvičky, křidélka a nádechy a také zadní blatníky pocházejí z Huracánu Super Trofeo Evo.

Lamborghini SC18
Samozřejmostí je zadní přítlačné křídlo, které lze mechanicky nastavovat pro optimální přítlak pro danou trať. Otvory ve víku motorového prostoru jsou také ověřeny při vytrvalostních závodech - pomáhají chladit motor.
Tím motorem je 6,5l dvanáctiválec, který pracuje v „běžných” Aventadorech. Zde má výkon 770 koní a točivý moment 720 N.m, stejný jako ve verzi SVJ. [celá zpráva]

Lamborghini SC18
SC18 má být lepší díky nižší hmotnosti, dosažené zejména novou karbonovou karoserií. O kolik kilogramů váha klesla a oproti kterému modelu, však automobilka neuvádí.

Lamborghini SC18
Stejně tak si musíme nechat zajít chuť na dynamické parametry či dokonce na čas na kolo z nějakého světoznámého okruhu. Zmíněný Aventador SVJ aktuálně drží rekord Severní smyčky Nürburgringu mezi produkčními vozy s časem 6:44,97. [celá zpráva]