Článek
A skutečnost nezůstává za představami pozadu. I když podrobné informace zatím nejsou známy, výkon přeplňovaného šestiválce o objemu 2.7 litru jistě bude stát za to. Manuální šestistupňová převodovka a vysoce výkonný nerezový výfuk doplňují a zároveň i podtrhují celou sestavu.
Zajímavostí je "přítomnost" nezávislého odpružení, kterým je možno vůz zvednout nad úroveň nerovné vozovky a naopak nechat "sednout" při rychlé sportovní jízdě.
Zepředu celému vozu dominuje velká, propracovaná mřížka chladiče a futuristické světlomety, které jsou "vytaženy" až téměř nad přední kolo. Celému vozu však dominují již zmiňované dokonale oblé a elegantní linie.
HCD8 je vyveden ve světle žluté barvě s antracitově šedými efekty na několika doplňcích a antracitovými devatenáctipalcovými hliníkovými koly. Všechny venkovní doplňky jsou poniklovány. Interiér je potažen olejově šedou kůží a doplněn je dřevem potaženou podlahou a volantem z kombinace dřeva a hliníku.
Zpravodajství z detroitského autosalónu připravujeme ve spolupráci s oficiálním serverem: