Článek
Oznámených změn na deváté generaci Hondy Civic ale není mnoho, proto lze spíš mluvit o důkladném faceliftu. Vnější vzhled do velké míry kopíruje linie osmé generace, změny jsou patrné na první pohled – jiný přední nárazník, odlišně tvarované světlomety, mlhovky už nejsou trojúhelníkové, ale kulaté. Změny jsou patrné i na zadních partiích. V nižší střední třídě jde z hlediska designu o jednoho z nejoriginálnějších zástupců.

Návštěvník si prohlíží novou Hondu Civic na frankfurtském autosalonu.
Automobilka hovoří o vylepšení jízdních vlastností, jak toho ale bylo dosaženo, nepochopitelně zatím neuvádí. Interiér působí moderněji a ne tak ponuře jako u minulé generace. Nový je mohutnější volant, protáhlý panel digitálního displeje s modrým podsvícením zůstal zachován. Nový je i středový (pravděpodobně příplatkový) displej navigace a audiosoustavy, který působí moderně.
Motory nejspíš zůstanou stejné jako u právě odcházející generace, jde o benzínovou čtrnáctistovku (100 k) a osmnáctistovku (140 k). Vznětové motory zastupuje 2,2 i-CTDi s výkonem 140 koní.
Prodej nového modelu, který si v nižší střední třídě konkuruje například s golfem či focusem, bude zahájen počátkem roku 2012. Ceny se patrně nebudou lišit od stávající generace, nejlevnější civic je v Česku k mání od 399 900 korun za verzi poháněnou stokoňovou čtrnáctistovkou.