Článek
Kamión tehdy vezl náklad piva po 193 kilometrů dlouhé trase po dálnici v Coloradu. Právě nákladní doprava se podle dopravních expertů jevila pro technologii samořízení jako ideální, protože dálniční provoz se zdál být předvídatelnější než nástrahy frekventovaných městských ulic. Záměrem firmy bylo ji zefektivnit a učinit bezpečnější.
Vývoj technologie samořízení ale nepostupoval bez problémů. V březnu Uber uvedl, že po smrtelné nehodě svého auta pozastavuje testování automobilů ve všech severoamerických městech. Samořízené auto tehdy porazilo ženu, která přecházela ulici v arizonském městě Tempe. [celá zpráva]
Společnost doufá, že když se soustředí na vývoj samořízených osobních vozů, pomůže jí to posunout se kupředu, uvedl zástupce firmy Eric Meyhofer.
Sanfranciská firma čelí ve vývoji technologie samořízení konkurenci firem ze Silicon Valley, včetně Tesly. S vlastními samořízenými vozy chtějí přijít na trh i tradiční automobilky, jako jsou Ford a General Motors.