Článek
Gordon Murray je známý především jako konstruktér Formulí 1 jako je Brabham BT55. Jeho zkušenosti se mu však hodily i do dalších let, kdy se dal na "sólovou" dráhu. Nejznámější jeho dílo je třísedadlový supersport McLaren, který v jednom desetiletí zcela ovládl všechny vytrvalostní závody na okruzích. Civilní verze byl tak žádaná, že první rok výroby byl vyprodaný za pár dní a dodnes tyto vozy patří mezi pýchy arabských šejků.
Jenže léta utíkají a Gordon Murray neměl co dělat. McLaren F1 se přestal vyrábět a nový vlastní návrh byl ještě v nedohlednu. Dal se tak do týmu s firmou Caparo, s níž spolupracoval na vývoji modelu T1. [celá zpráva]
Nyní to vypadá, že už 4. července představí svůj vlastní automobil, který by měl ukázat, že pořád dovede mít vlastní nápady. Zatím se o voze moc neví, ale Murray v rozhovoru pro časopis Car Magazine řekl, že jeho vůz bude extrémně radikální.
Podle náznaků se dá očekávat, že se už nebude jednat o vyložený supersport pro jednoho, ale že se sveze na vlně zájmu o sportovní sedany (jako jsou Porsche Panamera či Aston Martin Rapide). Opět by se mělo jednat o tradiční formulovou konstrukci monocoque z uhlíkového kompozitu, který ochrání posádku a k němu přidělané všechny ostatní díly a karoserie.
Automobil bude tradičně extrémně lehký díky použití špičkových materiálů, jenž si vyzkoušel už na McLarenu, formulích či Caparu.