Článek
Britská automobilka TVR už před čtyřmi a půl lety ohlásila znovuzrození s osmiválcovým sporťákem Griffith. Víc než cokoliv jiného se jí však od té doby podařilo zjistit, že dostat auto ze stadia prototypu do sériové výroby je neskutečně náročné a drahé, takže v podstatě pořád balancuje nad propastí.
Aktuálně platný slib je start doručování hotových vozidel zákazníkům – těch není málo, jen při odhalení vozu v Goodwoodu v roce 2017 se našlo 500 lidí, kteří složili zálohu – na konec roku 2023. To je pořád docela daleko, ovšem automobilka už nyní přidává další slib – elektrickou verzi griffithu v roce 2024.

TVR Griffith
Jaké bude mít parametry, zatím není známo. Web Carscoops, který zprávu přináší, však hovoří o nutných úpravách naladění šasi, aby vůz lépe zvládl rozdílné rozložení hmotnosti a její zvýšení, stejně jako nové pohonné ústrojí.
TVR bude sponzorem dvou klání formule E – velkých cen v Monaku 30. dubna a v Londýně 30.–31. července. Automobilka říká, že partnerství s touto závodní sérií „znamená důležitý milník ve strategickém směřování ikonické britské značky vysokovýkonných sporťáků“.
Automobilka TVR má pořád naději na návrat. Získala trochu peněz

Podle šéfa značky Lese Edgara sponzorování formule E „nejen demonstruje naše odhodlání k proměně značky TVR, ale také k elektromobilům a k tomu, abychom se stali udržitelným byznysem s uhlíkovou stopou na čisté nule“, cituje ho britský web Autocar.
Elektrický griffith nemá být jediným vozem značky s takovýmto pohonem, ovšem detaily o jakýchkoliv dalších zatím v podstatě neexistují. Můžeme jen spekulovat, že jejich příchod závisí na tom, zda bude griffith ve své spalovací i elektrické verzi úspěšný, či nikoliv.