Článek
Upravený amarok s jednoduchou kabinou SingleCab je dlouhý 5,25 metru, široký 2,22 metru. Proti sériové verzi má o bezmála šest centimetrů rozšířené podběhy kol, světlá výška poklesla o 80 mm, styl tedy zvítězil nad praktičností. O to v případě tohoto modelu poháněného třílitrovým V6 TDI bezpochyby šlo.
Nejvyšší výkon 200 kW (272 k) a točivý moment 600 Nm je přenášen na všechna čtyři kola prostřednictvím osmistupňové samočinné převodovky. Letošní koncept dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 7,9 sekundy, nejvyšší rychlost Volkswagen nezveřejnil.
Proti standardní verzi má nejvýkonnější amarok všech dob jinou přední masku s většími otvory pro přívod vzduchu ve spodní části nárazníku a matně černými lamelami. Z profilu jsou vidět rozšířené prahy. Kola mají efektní, leč velmi nepraktický rozměr 22 palců (obouvají pneumatiky o rozměru 295/35). Vzadu zaujme difuzor z uhlíkového kompozitu.
V interiéru jsou černě potažené výplně dveří a sportovní sedadla a volant. Na přístrojové desce jsou kontrolky plnicího tlaku, aktuálně využitého točivého momentu či stopky. Nechybí zvuková aparatura s výkonem 2x380 W a subwoofer s výkonem 500 W.
V prodeji tato novinka pravděpodobně nebude.