Článek
K úpravám motoru patří také sportovní vzduchový filtr a průchodnější katalyzátor, změněná procesorová jednotka a samozřejmě také upravená převodovka. Ta by totiž nemusela teplotně vydržet vyšší zátěž, takže olej v převodovce je nyní chlazen svým vlastním chladičem.
Převodovka navíc je posílena a nový je i systém řazení. Ten vyvinul sám TechArt, takže přeřazování jednotlivých šesti stupňů je rychlejší i díky rozměrným pádlům pod volantem. Samozřejmě, že zvýšený výkon agregátu může být přiřazen i k známé sériové převodovce Tiptronic.
Díky úpravám se tohle Turbo stalo jedním z nejrychlejších počinů značky. Maximální rychlost vůz atakoval ve 339 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí podle měření za 3,46 s.
K tomu musel být řádně upraven podvozek a aerodynamika. Pružení PASM bylo sníženo o 25 mm, řidič může tlačítkem na přístrojové desce vybírat ze dvou režimů: Normal a Sport.
Úprava vzhledu je nejen efektní, ale i efektivní. Upravený přední spoiler snižuje aerodynamický vztlak o 15 %, zadní křídlo pak zvyšuje přítlak o 20 %. Celkově má vůz o 4 % menší odpor vzduchu. O vzhledu jsme však psali již v jiném článku. [celá zpráva]
Za zmínku jistě stojí také nová kola s nasazenými pneumatikami ContiSportContact 3 o rozměrech 245/30 ZR 20 vpředu a 325/25 ZR 20 vzadu.