Článek
Tahle úprava není dělána na oko. Její vzor je u závodních speciálů na okruzích, jako například vytrvalostních soutěží. Nenajdeme tady uhlazené plochy, elegantní křidélka a decentní úpravy zrcátek.
Tak kupříkladu přední nárazník - kompletně má hrany velmi ostré, ale upravené tak, aby dobře "řezaly" vzduch a odváděly ho do správných míst. Nasávací otvory jsou mnohem větší, aby stačily obsloužit velký chladič a také hodně namáhané brzdy.
Prahy jsou na voze vyrobeny z plastu a uhlíkového kompozitu. Malá křidélka na bocích mají za úkol usměrnit proudnice, aby se nedostávaly pod kola, ale vedle nich. To také pomáhá zlepšit chlazení zadních kotoučů.
Zadní část je asi změněna nejvíc. Nárazník je delší, více splývá se úhlem zadního okna a zadní kapoty. Dole vykukuje ohromný difuzor, který se co do velikosti směle může měřit s těmi závodními. Místo standardního zadního křídla je instalováno nové. To může být vyrobeno buď z uhlíkového lineárního kompozitu nebo z FRP (Fibre-Reinforced Polymer). Spodní část je pevná a zajišťuje stálý přítlak pro zadní nápravu. Vrchní křidélko je nastavitelné podle trati.
Extra je na voze i výfuk. Ručně dělaný i se svody má opravdu super zvuk. Jenže ne každý může být nadšený, když závodní rachot rozdrnčí okna. Tlačítkem na přístrojové desce se tak může tlumič přepnout do tichého "silničního" módu. Další technické části změněny nebyly.