Článek
Jenže tahle astra GTC v sobě skrývá mnohem víc, než jen LPG. Představte si, že tento plyn je tlačen do směšovače připojeného k zážehovému čtyřválci o objemu 2,0 l s turbodmychadlem o sériovém výkonu 177 kW (samozřejmostí je možnost výběru mezi LPG a benzínem). O jeho odladění se zasloužila firma OPC.
Steinmetz tak dodal silnému motoru nový rozměr. Zvýšení výkonu Steinmetzem je dáno pouze úpravou čipové jednotky. Další změny na výfuku, jako třeba větší tlumič výfuku a chromované koncovky výfuku jsou pouze pro oči a uši. To výměna spojky za silnější již potřeba byla ze zcela zištných důvodů.
S firmou Drexler Motorsport byl vyvinut speciální diferenciál s omezeným prokluzem. Ten dokáže dát vozu více vlastností ze závodního vozu. Samozřejmostí je i úprava pružení - tlumičů a zkrácených pružin.
I vzhledově dostala Astra slušné vylepšení. Přední nárazník je zcela jiný. Malé nasávací otvory na jeho spodním lemu vedou chladicí vzduch k brzdám. Když budeme postupovat dál podél linie vozu, najdeme nová osmnáctipalcová kola, sportovní zrcátka, nové prahy, zcela přepracovaný zadní nárazník se středem vyvedeným výfukem či dvojdílný střešní spoiler.
Jako všechny výrobky firmy Steinmetz, i P.GASUS je nabízen v nejvyšší kvalitě, která je zaručena splněním norem ISO 9001 a schválením u německého zkušebního ústavu TÜV.