Článek
Čas: 48,07 vteřin - přesně tolik potřebovala upravená Toyota Celica, aby prolétla přístupovou cestou k hlavnímu sídlu Goodwoodu. Trať měřila 1,6 míle, tj. 2,57 kilometru. Šlo o jízdu v rámci tréninku, při samotném závodě byla upravená Celica "až" druhá. Tréninkovou jízdu se však nepodařilo žádnému ze závodníků překonat.
Speciál je postavený na modelu Celica šesté generace, hmotnost automobilu je pouhých 1050 kg. Kvůli lepšímu rozložení hmotnosti se pozice jezdce posunula vzad cca o 30 cm a rovněž se snížilo těžiště vozu zvednutím podběhů a horních úchytů zavěšení kol. Větší přítlak zajišťuje zadní difuzor a plochá podlaha.
Motor je původem ze závodní Corolly WRC: dvoulitrový šestnáctiventil je přeplňován kompresorem Rotrex a turbodmychadlem Garett. Zajímavostí je vstřikování oxidu dusného, aby se omezila prodleva při přeplňování. Výkon motoru činí 800 koní (bez vstřikování oxidu dusného 700 koní).
Speciál měl velmi měkké a hladké osmnáctipalcové pneumatiky Michelin určené pro rally-crossové soutěže. Technickou zajímavostí je objem palivové nádrže pouhých 15 litrů.