Článek
Základem je osmiválcový GL 500 nebo 320 CDI. Úprava se pohybuje v závislosti na váze vaší peněženky (drobné nepočítat).
Pro méně movité je připraven power box pro turbodiesel, který zvýší výkon motoru o 35 kW, a zaokrouhlí tak hodnotu na pěkných 200 kW. Změna se však dotkla i točivého momentu, jenž nyní vrcholí o 80 N.m výš, tedy na 590 N.m při 1600 ot./min. Maximální rychlost se zvedla na 218 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 8,9 s.
Jenže zákazníci Brabusu mají většinou tučnější konta a nehodlají se spokojit s málem. Pro ně je připravena úprava zážehového vidlicového osmiválce, který převrtáním válců dostal větší objem (z 5,5 l na 6,1 l). Není se tedy co divit, že původních 285 kW je nyní zahanbeno vedle tuningových 340 kW a točivý moment 530 N.m je proti 615 N.m jen "trapná" hodnota. Maximální rychlost vozu s 2,5 tunami plechové váhy pak činí 255 km/h a stovku z klidu zvládne za 6,0 s.
Brabus nabízí pro zájemce i vizuální kit. Jednak lze nainstalovat dnes již tradiční prahy s osvětlením vozovky při otevření vozu, nový nárazník snižující aerodynamické proudění pod vozem, nový zadní difusor či dvojitá mlhová světla. Velmi zajímavá jsou ovšem kola. Jsou dvaadvacetipalcová s maximálním rozměrem pneumatik 295/35. Aby tak ohromné giganty nezvětšovaly příliš světlou výšku, je podvozek snížen o 30 mm.