Článek
Silnější Audi R8 pohání standardně atmosférický desetiválec o objemu 5,2 litru, 525 koní a 530 Nm. Motor si nechá líbit vysoké otáčky, nejvyšší výkon vrcholí při 8000 za minutu a omezovač zasahuje až při 8700 otáčkách. Z klidu na 100 km/h zrychlí R8 za 3,9 vteřiny, k dosažení 200 km/h potřebuje 12 vteřin. To jsou skvělé hodnoty, k tomu si připočtěte ještě maximálku 316 km/h. MTM umí zvýšit výkon z 525 koní na výsledných 560. Celá úprava spočívá v přeprogramování řídící jednotky.
Auto si můžete nechat nalakovat zelenou barvou á la Porsche 911 GT3 RS.
FOTO: MTM
U osmiválcové verze je výkonový skok větší - MTM museli k motoru přidat kompresor. Výkon se zvětšil z původních 420 koní na současných 560 koní. Točivý moment má nyní neméně působivou hodnotu - 580 Nm. Ovšem jak se více koní a točivého momentu projeví na zrychlení i maximální rychlosti úpravce kupodivu nezveřejnil.
MTM Audi R8 - kola mají rozměr 20 palců.FOTO: MTM
K vašemu R8 si u MTM můžete objednat i jiná litá kola s rozměrem 20 palců a jiný výfukový systém (tipujeme, že o mnoho hlučnější než v sérii). Objednat se dá i kousavý zelený lak, stejnou barvu má i polozávodní Porsche 911 RT3 RS. Ceny úpravce zatím nezveřejnil.
MTM Audi R8
FOTO: MTM
MTM Audi R8 - interiér se nezměnil.FOTO: MTM