Článek
Ve sportovněji laděné verzi se nicméně změny nedotkly výkonu motoru, nastavení podvozku ani brzd, zde je vše stejné jako v sériové verzi. Základem není (jak by se mohlo zdát) dvakrát přeplňovaná čtrnáctistovka s výkonem naladěným na 180 koní - známá třeba z Fabie RS, ale šestnáctistovka s podstatně skromnějším výkonem - 105 koní.
Ibiza SC s honosným názvem Sport Limited Edition se dodává v nepřehlédnutelné oranžové barvě. Ta se v koncernu používá pro Audi TT a Lamborghini. S oranžovou hezky kontrastují černá 17palcová litá kola, černá zrcátka a střecha.
Stejná barva je použita také v interiéru - oranžová jsou madla dveří či výdechy klimatizace. Úpravami prošel i výfuk, který by nyní měl znít sportovněji, dvojitá koncovka je umístěna uprostřed. Přední maska působí dravěji, vzadu nechybí difuzor a falešné výdechy vzduchu.
Celkem se vyrobí pouhých 300 kusů této speciální edice. Hlavním odbytištěm má být Německo. Prodejní cena činí po přepočtu z eur 516 tisíc korun.