Článek
Brabus nabízí úpravy pro všechny z nabízených motorizací, tj. pro dva naftové (250 a 350 CDI) i dva benzínové motory (350 a 500). V těchto případech jde zejména o vizuální úpravy: změnit se může dle přání zákazníka přední spoiler, boční prahy, nárazníky a zadní světla s technologií LED. Nová kola se specifickým designem mohou mít velikost až dvacet palců. Stranou ale nezůstávají ani motory, které mají upravenou řídící jednotku s nárůstem výkonu mezi 30 až 50 koňmi v závislosti na upravované motorizaci.
Atraktivnější je úprava vrcholné verze C63 AMG. Ta už sama o sobě nabídne pořádně svižné ježdění. C63 AMG pohání vidlicový osmiválec se zdvihovým objemem pět a půl litru. Motor nabídne výkon 525 koní při 5750 otáčkách. Točivý moment vrcholí na hodnotě 700 Nm a je dostupný v rozmezí 1750 až 5250 otáček. Stovku tento model zvládne za 4,4 vteřiny, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena při tradičních 250 km/h.
Vrcholná verze má 1000 Nm
Brabus nabízí díky nové řídící jednotce a jiné výfukové soustavě výkon zdrcujících 455 kW - 619 koní (+ 94 k) a rovných 1 000 Nm (+ 300 Nm). Zvýšením výkonu a deaktivací omezovače rychlosti se tohle kombi rozjede až na 320 km/h. Spotřebu paliva úpravce neudává, v případě standardní verze AMG je to 10,1 l/100 km.
Nový model CLS s názvem Shooting Brake vychází ze sedanu CLS. Kromě jiných zadních partií jsou obě auta stejná. Praktičtější CLS je o 16 mm delší a o 2 mm nižší, šířka zůstala nezměněna. Objem kufru nabídne v základním uspořádání 590 litrů, po sklopení zadních sedaček je to 1550 l.
Nový model se nyní začal prodávat v Česku: nejlevnější verze stojí 1 422 000 korun (250 CDI, 204 k, 500 Nm, přeplňovaný vznětový R4). Verze AMG stojí 2 694 000 korun, cenu za úpravu Brabus sděluje na vyžádání.