Článek
Moskevská společnost s tuningem mnoho zkušeností nemá, do úpravy Cayenne se nicméně pustila odvážně a výsledek je docela dobrý. Tedy pokud vám je základní design od Porsche málo a chcete mít něco extra.
Asi jediné, co na karoserii zůstalo stejné jsou světla, podle nich Cayenne poznáte, jinak nezůstal pomyslný kámen na kameni. Veškeré změny proběhly pouze na karoserii, na motoru či podvozku se nic nezměnilo. Zatím jde pouze o počítačovou studii, s případnou výrobou se počítá až koncem roku.
Nejsilnější sériový Cayenne Turbo S je vybaven osmiválcem o objemu 4,8 litrů s dvojím přeplňováním a má výkon 550 koňských sil (404 kW). Vedle maximálního výkonu byl zvýšen také maximální točivý moment na 750 Nm s rozsahem otáček od 2 250 do 4 500 za minutu, což je o 50 Nm více než u verze Cayenne Turbo.
Pro zrychlení z nuly na 100 km/h potřebuje Cayenne Turbo S pouhopouhé 4,8 sekundy a jeho nejvyšší rychlost činí 280 km/h.