Článek
Hamann Motorsport se soustřeďuje jen na ty nejlepší automobily na světě. Jenže je tu ještě mnoho značek, které si zaslouží pozornost. Třeba takový Land Rover s vrcholným modelem Range Rover. Ten s motorem 4.4 prostě neposkytuje ty pravé zážitky, jaké si přejí movití zákazníci. Proto je tu Hamann.
Range Rover v jeho podání dostal pod kapotu vidlicový osmiválec s převrtaným objemem na 5,2 l s výkonem 283 kW při 5800 ot./min. Samozřejmě, že výkon není u terénního vozu to hlavní - 2,5 tun plechu musí rozhýbat točivý moment, který má 540 N.m při 4000 ot./min. Z 0 na 100 km/h dokáže s tímto motorem sprintovat za osm sekund a maximální rychlost nepřekročí 230 km/h (oficiálně 229 km/h).
Také na design Hamann nezapomněl. Zcela přepracoval přední i zadní nárazník, nainstaloval tam pořádné mlhovky, dal nové prahy a vše nalakoval efektní černou barvou. Opomenuty nezůstaly ani kola - nyní jsou dvaadvacetipalcová vzoru Hamann PG3.
V interiér je kompletně zašit do kůže a kde není, tam kralují uhlíkové kompozity. Jsou prostě všude - na výplni dveří, přístrojovce, řadicí páce... Když jsme už v interiéru, jistě se sluší zmínit i speciální DVD audio-video soupravu Alpine s větší obrazovkou o úhlopříčce 12,1".