Článek
Šestiválcové motory typu boxer se zdvihovým objemem 3,8 litru s přeplňováním dvěma turbodmychadly získaly díky nespecifikovaným úpravám o 27 koní vyšší výkon - nyní 446 kW (607 k). Maximální točivý moment se nezvyšoval a má hodnotu 750 Nm a je k dispozici od 2250 do 4000 otáček.
Popisovaná 911 Turbo zrychlí z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a hranici 200 km/h pokoří za 9,6 sekundy; nejvyšší rychlost pak činí 330 km/h - tedy úplně stejně jako s paketem Sport Chrono). Spotřeba paliva se od standardního modelu neliší.
Sedm miliónů a hodinky za cenu fabie
Co je naopak jiné, je „zlatý” metalický lak, který si oficiálně k žádné jiné 911 nepořídíte. Ale vybrat si můžete i jiné barevné provedení karoserie. Z kompozitu, vyztuženého uhlíkovými vlákny, jsou vyrobeny přední kapota, střecha a boční prahy.
Nové jsou navíc dva pruhy z viditelného uhlíkového kompozitu na střeše a přední kapotě. Kola jsou standardně dvacetipalcová s centrální maticí. Zlatožlutý odstín se objevuje i na několika detailech v interiéru.
Porsche vyrobí pouze 500 kusů této limitované série. Výrobu, respektive úpravy ze sériového provedení má na starost nová manufaktura Porsche Exclusive v areálu hlavního výrobního závodu v Zuffenhausenu.
Nové Porsche 911 Turbo S Exclusive stojí sedm miliónů korun. Kromě samotného automobilu si lze objednat i hodinky. Porsche Design Chronograph 911 Turbo S Exclusive Series za 270 tisíc korun.