Článek
První tuningové úpravy vozu Porsche Cayman S se od této firmy objevily už v Essenu, ale technika zatím změnami neprošla. TechArt se však snaží co může, aby uspokojil zákazníky, kteří touží po vyšších výkonech. Sériových 217 kW je pro mnohé dost málo.
V nedávné době představená úprava dodává dalších 11 kW. To opravdu není mnoho, ale změna nezničila točivý moment a celkové jízdní vlastnosti jsou zachovány. Navíc vůz zrychlí na stovku s pevným startem o půl sekundy lépe. Maximální rychlost se pěkně zaokrouhlí na 280 km/h (+ 5 km/h).
Změny v motoru se dotkly řídicí jednotky, sacího traktu, vzduchového filtru, výfukového potrubí a sportovního katalyzátoru. Efektní vizuální kit v sobě zahrnuje přední a zadní nárazník, prahy, kola a pneumatiky, které vzadu mají rozměr 305/30 ZR20. Kdo by nechtěl "dvacítky" může sáhnout i po menších rozměrech - po palci lze jít až na 17".
Samozřejmě, že TechArt pracuje na dalších výkonových verzích, které by měly atakovat i výkon 300 kW a v rychlosti pokořit třístovku.