Článek
Ačkoliv nejde o nejvýkonnější sériovou verzi obrovitého Cayennu, jakkoliv to zní v případě této kategorie paradoxně, jde o nejsportovnější SUV s logem Porsche. A to i přesto, že Cayenne S má 400 koní a motor verze Turbo má koní dokonce 500.
Verze GTS je poháněna atmosférickým osmiválcem a dostala sportovní podvozek, který je tužší než u verze S a je také o 24 mm blíže k silnici. GTS je dále vybaveno aktivními tlumiči PASM (Porsche Active Suspension Management).
Osmiválec nabídne největší výkon 420 koní (309 kW), který se pochopitelně přenáší na všechna čtyři kola. Řazení zajišťuje osmistupňová samočinná převodovka Tiptronic. Stovku GTS pokoří za 5,7 vteřiny, 0-160 km/h je otázkou 13,3 s.
Automobil přestane zrychlovat při 261 km/h, laboratorně naměřená kombinovaná spotřeba paliva má hodnotu 10,7 litru na sto ujetých kilometrů.
Za zmínku stojí příď převzatá z modelu Turbo a dále rozšířené lemy blatníků či dvojitý integrovaný střešní spoiler, které tomuto SUV dodávají sportovní výraz. Cayenne GTS se ve světové premiéře ukáže na autosalonu v Pekingu a k zákazníkům dorazí v červenci za 90 774 eur, tj. přibližně 2,26 miliónu korun.