Článek
Syclone bylo auto, které mělo trochu problémy s trakcí. Všichni, kdo ho řídili, potvrdili, že jeho V6 4,3 litru s přeplňováním má příliš vysoký výkon (209 kW / 284 koní) na to, aby se s ním dalo jezdit bez zátěže na korbě. A to bylo auto s pohonem všech kol a automatickou spojkou s hydrodynamickým měničem!
Jenže si představte, že tohle auto dokázalo v roce 1991 vyrazit z 0 na 100 km/h za 4,3 sekundy, což znamená, že pokořilo třeba Ferrari 348ts.

GMC Syclone z roku 1991
Společnost Speciality Vehicle Engineering vzala dnešní GMC Canyon v tříčtvrteční karoserii a pokusila se udělat něco podobného. A je tu nové Syclone, které má pod kapotou opět vidlicový šestiválec, tentokrát o objemu 3,6 litru. Ovšem výkon povyskočil na 339 kW (455 koní).
Co všechno je na autě nové? Samozřejmě kompletní přeplňování, a to včetně sání a nerezového výfuku. Podvozek má nové pružiny, tlumiče i zkrutné stabilizátory. Brzdy mají větší kotouče a třmeny s šesti pístky. I s velkými dvacetipalcovými koly se snížila světlá výška o neskutečných 12 cm vzadu a 5 cm vepředu.

GMC Syclone od Speciality Vehicle Engineering

Tohle je pořádně nadupaný šestiválec
Samozřejmě, že se změnil i vzhled. Přední maska je celá lakovaná v černé barvě, je tu nový nárazník, výdech na motoru apod. Auto vypadá opravdu skvěle. Cenu bohužel neznáme. Víme jen, že firma postaví pouze sto kusů.