Článek
Sériově má vůz výkon 240 kW a točivý moment 650 N.m mezi 1600-3500 ot./min. To je tedy slušná hodnota, ale stačí změnit nastavení CPU a dokáže z něj dostat 265 kW a 760 N.m v prvním stupni úpravy. Druhý jde ještě dál a "ždímá" z agregátu 283 kW a 800 N.m. Tato gigantická výkonová charakteristika se již přibližuje na dostřel vrcholu - nedávno představenému turbodieselovému dvanáctiválci [celá zpráva].
Ale ani majitelé třílitrového vznětového šestiválce se nemusí obávat, že by na ně firma zapomněla. I zde jsou v nabídce dvě výkonové varianty: první nabízí 202 kW a 550 N.m, ve druhém dokonce na 220 kW a 600 N.m. To kolosu Audi Q7 umožňuje sprintovat z 0 na 100 km/h za méně něž 8 sekund a dosáhnout nejvyšší rychlosti 230 km/h.
Zvýšený výkon potřebuje také upravený podvozek. Firma B snižuje světlou výšku podle přání zákazníka, maximálně však 50 mm. Pokud zákazník projeví zájem, je připraven i aerodynamický kit s upravenými spoilery a novými koly ohromného průměru 22 nebo 23 palců, na kterých jsou nasazeny nízkoprofilové pneumatiky o šíři 315 mm.