Článek
Ferrari 599 GTB je automobil, který je téměř hříchem upravovat. Jenže právě v tom se pozná mistr - změnit něco, co je téměř dokonalé, nezprznit to a udělat jej ještě lepším. Novitech se do vozu pustil s úctou, což je hned znát.
Vzhledově se Ferrari změnilo jen málo. Vpředu je přidán spodní lem snižující světlou výšku a zamezující vstupu vzduchu pod vůz. Vzadu je pak upravený difuzor a nové křídlo. Také je třeba se zaměřit na kola, která mají nové ráfky o průměru 21 palců. Samozřejmostí je i instalace nových sportovních pneumatik Pirelli P Zero, když ty zadní mají šířku 355 mm.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Než design vozu je spíš marginální otázka v tuningu. Ten hlavní prim tady hraje podvozek a motor. Pružení bylo upraveno ve spolupráci s firmou KW. Nyní je elektronicky nastavitelné z místa řidiče. Parádním kouskem jsou brzdy Brembo - mají průměr neuvěřitelných 405 mm a zakusuje se do nich šest pístků.
Motor se úpravou ECU a výfukového potrubí dostal na výkon 481 kW, tedy o 19 kW výš. Když už se vyměňoval výfuk, přišly na řadu i nové koncovky, na kterých lze naměřit průměr 90 mm! Maximální rychlost vozu se podle Novitecu zvedla o 5 km/h.
Ovšem kdo by chtěl ještě víc, ten si musí počkat až do příštího roku, kdy Novitec plánuje uvedení kompletního tuningu motoru, který bude mít skutečně nekompromisní parametry.