Článek
Když jsme Maserati Quattroporte testovali [celá zpráva], moc jsme si pochvalovali jeho vzhled. Tohle auto je prostě parádním výsledkem italské designerské školy se vším všudy. Novitec to ví. Dát tomuhle autu nový nárazník prostě nejde. Takže u vzhledu se tuningová firma zarazila pouze u úprav decentních - nových kol (20" a pneumatik o šířce 285 mm vzadu a 245 mm vpředu) a větších koncovek výfuku.
Jenže Novitec se zaměřuje především na to, co je pod kabátem vozu. Podvozek byl o pár milimetrů snížen a lehce přitvrzen. Tato ohromná kola však musí zvládat to, co se děje v osmiválci. Přeprogramováním CPU a instalací nového výfukového systému se zvedl výkon na efektních 304 kW při 7100 ot./min. Točivý moment má po úpravě maximum 468 N.m, které jsou k dispozici ve 4650 ot./min.
Popravdě řečeno se nám Novitec začíná líbit čím dál víc. Po jeho nekompromisní Alfě Romeo GT X - Supero [celá zpráva] a Ferrari F430 s dvojicí kompresorů Rotrex [celá zpráva] je tohle další perfektní kus, který firma ze Stettenu nabízí.