Článek
Nissan se při úpravách soustředil na vylepšení aerodynamiky, jiný přední nárazník zlepšuje proudění vzduchu, nápadný zadní spoiler nejenom že dobře vypadá, navíc ve vyšších rychlostech zlepšuje přítlak. Efektní jsou výrazné prahy v černém provedení, které kontrastuje s bílým lakem.
Atmosférický šestiválec má stejný objem 3,7 litru, jeho výkon je proti standardní verzi (328 koní) nepatrně vyšší - konkrétně 350 koní při 7400 otáčkách (americká verze). Evropská verze má v úpravě Nismo o 6 koní méně, tj. 344 k. Točivý moment má hodnotu 374 Nm (americká verze), respektive 371 Nm (evropská verze), kterých motor dosahuje při 5200 otáčkách.

Nissan 370Z Nismo (2013)
Drobnou proměnou prošel i výfukový systém, který má nyní jadrnější zvuk. Převodovka je výhradně manuální šestistupňová, výkon se přenáší - jak by tomu u sportovních kupé mělo být - na zadní kola. Zrychlení na 100 km/h je o 0,1 s rychlejší (nyní 5,2 s), nejvyšší rychlost je elektronicky omezena při 250 km/h.

Nissan 370Z Nismo (2013)
Pětipaprsková odlehčená kola mají tmavě šedé provedení, pečlivost s jakou se Nissan věnoval této edici, prozradí nápis Nismo na kolech. S koly kontrastují červené brzdové třmeny (brzdový systém byl mimochodem posílen). Nisan 370 Z Nismo obouvá nízkoprofilové pneumatiky Bridgestone Potenza S001 (245/40ZR19 vpředu, 285/35ZR19 vzadu).
Cena zatím nebyla zveřejněna, prodej bude zahájen letos v létě. Zatím ani není jisté, zda se edice Nismo dočká i oficiálního uvedení na tuzemský trh.

Nissan 370Z Nismo (2013)