Článek
Upravenou verzi poznáte na první pohled: vepředu jsou větší otvory pro nasávání vzduchu, přední nárazník má jiný tvar. Po stranách si lze všimnout silnějších prahů, vzadu přibyl decentní spoiler a difuzor.
Nová je i čtveřice koncovek výfuků, které jsou umístěny ve dvojici nad sebou (podobně jako například u nového modelu Ferrari California). Upravený Golf se nabízí buď s osmnáctipalcovými nebo dokonce devatenáctipalcovými litými koly.
Kromě viditelných změn můžete mít na přání tvrdší podvozek nebo výkonnější brzdy (kotouče mají nový rozměr 345 mm nebo 380 mm).
:. Golf VI Abt: místo dvou koncovek výfuků má upravený Golf o dvě více.
Co se týče motorů, celkem Abt upravil tři pohonné jednotky, dvě benzínové a jeden turbodiesel. Dvoulitrové TDI má nyní o 30 koní více (celkově 170). V případě benzínových motorů šlo o úpravy přeplňovaných čtyřválcových čtrnáctistovek. Slabší verze 1,4 TSI si polepšila o 48 koní na 160 a silnější verze, dopovaná turbem i kompresorem nyní nabízí nyní rovných 200 koní (původně 160 k).
Němci z Abt se prý už chystají i na nejostřejší verzi Golfu s tradičním označením GTI, která se ještě nezačala prodávat. Ta standardně nabídne 210 koní a 280 Nm. Kolik jí chtějí přidat v Abt zatím není známo.