Článek
Základem je pětilitrový V8, který najdete i v současném mustangu. K motoru ale byl přidán velký kompresor od firmy Whipple. Tato a některé další dílčí úpravy měly za následek zvýšení výkonu ze standardních 450 koní na hodnotu, kterou automobilka bůhvíproč neudává. Ale přes 700 k to bude určitě.
Mimochodem: první mustang pro závody na čtvrtmíli měl výkon 335 koní produkovaných rovněž osmiválcem, ovšem sedmilitrovým.
Co naopak stojí za řeč, je ujetí 400 metrů, tedy čtvrtmíle, za osm sekund. Během protnutí pomyslné cílové pásky jede auto podle Fordu rychlostí 241 km/h. To z nového modelu dělá nejrychlejší oficiální mustang určený pro tento typ závodů. Z fotografií je patrné, že podvozek bude snížený, nový je i brzdící padák a speciální pneumatiky.
Vznikne jen 68 kusů
Zajímavostí je tyč umístěná pod vozem vzadu. Zamezuje převrácení při rozjezdu - auta pro závody ve sprintu, a obzvláště ta americká, mají takový přebytek výkonu, že chvíli po startu jedou po zadních kolech.
Uvnitř modelu s tradičním označením Mustang Cobra Jet je ochranná klec a závodní skořepinové sedačky s pětibodovými pásy.
Popisovaný model se vyrábí kusově, určen je pouze pro závody a na běžné silnice tedy nesmí. Prodejní cena činí v přepočtu 2,9 miliónu korun. Vyrobí se pouze 68 kusů, což z něj automaticky dělá vzácné auto.