Článek
Tentokrát si Mugen vzal na mušku nový Civic Si sedan. Tenhle vůz není od své podstaty zrovna sporťák, ale to vůbec nevadí. Pod pečlivým dohledem precizních japonců a touhou po jedinečnosti Američanů (vozy jsou vytvářeny přímo s americkou pobočkou hondy) vznikl vůz, který nenaplňuje sice nároky na extra výkon, ale podvozek by mohl řezat zatáčky na jakémkoli světovém okruhu.
Však také na nich byla úprava připravována. Testy probíhaly na známém japonském okruhu Twin Ring Motegi, kde byla upravována podvozková charakteristika o 15 mm sníženého vozu. Pečlivým naladěním je sice pružení tvrdé, řízení ostré a precizní, ale jízdní komfort vůz neztratil.
Samozřejmě, že byl upraven také vzhled automobilu, který začíná koly. Ačkoli jsou o jeden palec větší než sedmnáctipalcová sériová, jsou o 27 % lehčí. Toho je dosaženo tím, že hliník není pouze mechanicky obráběn, ale ve speciálních formách kován.
Přední a zadní nárazník s extra velkým difuzorem jasně dává znamení všem okolo, že tohle není jen tak ledasjaký vůz. Navíc velké zadní křídlo zvyšuje přítlak na zadní nápravu, takže hranice adheze se posunula o kus výš. Bohužel jedinou úpravou motoru byl nový výfuk s průchodnějším katalyzátorem. Jen tato úprava však prý zlepšila průběh křivky točivého momentu.