Článek
Benet Tuning není žádná amatérská garážová firma, pro mladoboleslavskou automobilku dlouhodobě dodává některé prototypy (například studii Fabia RS 2000) a plastové díly (pro modely RS a Scout).
Terénní verzi udělají v Benet Tuningu z jakéhokoliv superbu, není ani třeba pohon 4x4. Jízdní vlastnosti jsou stejné jako u sériového modelu, světlá výška zůstává standardní. Co všechno se změní? Změny jsou viditelné na první pohled – jiný je přední a zadní nárazník, nové jsou prahy i lemy blatníků. Přední nárazník je osazen kulatými mlhovými světlomety. Celkový dojem vylepšují kované 18palcové disky BT2 v šedé metalické barvě s pneumatikami Pirelli 225/45 R18.
Interiér je oproti sériovému provedení luxusnější - lišty přístrojové desky a dveřní lišty jsou černě lakované, přibylo kožené obšití volantu, řadicí páky, madla ruční brzdy, předních a zadních sedaček a výplní dveří.
Firma nabízí i zvýšení výkonu přeprogramováním řídicí jednotky motoru (například v případě motorizace 2.0 TDI ze 125kW na 150kW). Paket je možné doplnit i výkonnější brzdovou soustavou - předními kotouči o průměru 380 mm s 6pístkovými třmeny.
Pokud by vám bylo i to málo, má firma Benet připraveny drobné doplňky: hliníkové logo BT Cross na pátých dveřích, plaketku BT na volantu, typový štítek s označením limitované edice na přístrojové desce a nástupní prahové lišty BT Cross.