Článek
V modelech od McLarenu se leckdo začíná ztrácet - spousta speciálních edicí, spousta odlehčených variant. Verze 675LT coby svůj technický základ využívá model 650S. Proti němu více vsází na karbon, auto dokonce nemá ani klimatizaci (ale pokud na tom budete trvat, bezplatně vám ji tam nainstalují).
Pohon vozu má na starost stejný 3,8litrový osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly. Celkový výkon činí 675 koní při 7100 otáčkách, točivý moment má nejvyšší hodnotu 700 newtonmetrů (5500 až 6500 otáček).
0-300 km/h za 22 sekund
Auto má standardně karbon-keramické brzdy, vpředu s průměrem 394, vzadu pak 380 mm. Suchá hmotnost vozu činí pouhých 1230 kilogramů, což je špičková hodnota. 675LT obouvá pneumatiky Pirelli P Zero Trofeo R.
Zrychlení 0-100 km/h je otázkou 2,9 sekundy, 0-200 km/h 7,9 s a 0-300 km/h pak zabere 22,5 sekundy. Kombinovaná spotřeba činí nereálných 8,5 l/100 km. McLaren 675LT se rozjede až na 330 km/h (verze 650S Le Mans je ještě o 3 km/h rychlejší).
Nevíte, kde to využijete? Třeba na německé dálnici nebo na vysokorychlostních závodních okruzích. Máte zájem? Všech 500 kusů už je bohužel prodaných.