Článek
BMW M240i je stejně jako BMW M2 osazeno 3,0litrovým řadovým šestiválcem, který je ovšem naladěn na 374 koní, zatímco plnotučné BMW M2 nabízí 480 koní. Odborníkům z Manhart Performance se však podařilo dostat ze slabšího kupé ještě lepší parametry.
Díky řadě vylepšení, mezi které patří instalace nového sání, intercooleru, výfuku, katalyzátoru a instalaci nového softwaru pomocí powerboxu totiž model MH2 500, jak úpravu označují, nabízí nejvyšší výkon 503 koní a 633 Nm točivého momentu.
Úpravce bohužel nezveřejnil, jak rychle zvládne upravené kupé sprint z nuly na 100 km/h, proti BMW M2 s pohonem zadních kol je ovšem vybaveno systémem pohonu všech kol xDrive, díky kterému bude jistě snazší dostat veškerý výkon na silnici.
Kromě toho nabízí upravené kupé i nové tlumiče KW Variant 3 s nastavitelnou kompresí i odskokem a vylepšené brzdy. K dispozici jsou však i pouze snížené pružiny pro sériový podvozek.
První prezentovaný vůz, lakovaný v elegantní modré barvě, navíc ukazuje i řadu vylepšení exteriéru, jako je karbonový splitter a difuzor nebo výrazné karbonové křídlo. Nechybí 20“ černá kola a matně černé polepy.
Úprava přitom není nabízena jako celek, ale zákazník si ji může poskládat podle vlastních představ, čemuž odpovídá i cena. Samotný powerbox na zvýšení výkonu přitom vyjde na 1185 eur (asi 29 700 Kč), zatímco například podvozek na zhruba 2500 eur (asi 62 800 Kč). Možnosti úprav jsou přitom obrovské.