Článek
O pohon se stará turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec, který z objemu 2,0 l dává výkon více než 221 kW (300 k). Mimochodem, tento zážehový motor s přímým vstřikováním paliva a variabilním časováním ventilů je nejvýkonnějším čtyřválcem, jaký kdy Opel vyrobil.
Z uhlíkových vláken nebo chcete-li karbonu je vyrobený difuzor v zadním nárazníku, přední spojler, kapota motoru, kryt motoru, disky kol nebo střecha kabiny. Pro ilustraci: karbonová kola ušetřila proti hliníkovým celkem 20 kilogramů neodpružené hmotnosti, střecha váží 2,6 kilogramu (klasická ocelová má v Astře OPC 9,3 kilogramů).
Metrák hmotnosti šel dolů
Díky použití karbonu v řadě dílů je hmotnost vozu nižší o 100 kilogramů oproti standardní Astře OPC. Když posadíte standardní verzi na váhu, ukáže se vám číslice 1550 kilogramů (dle normy EU, tj. včetně normovaných 69 kg řidiče a 6 kg zavazadel).
Na rozdíl od běžné Astry OPC (280 koní, v prodeji od roku 2012) dostalo provedení Extreme čtyři koncovky výfuku a nepřehlédnutelné zadní křídlo. Standardní Astra OPC zvládne „stovku” za rovných šest sekund a jede až 250 km/h.