Článek
Kromě řádně rozšířených boků zaujme – a někoho naopak nezaujme, záleží na úhlu pohledu – extrémní zadní přítlačné křídlo, které jako by vypadlo z okruhových speciálů. Je vyrobené z karbonu. Hezky naladěné je i výfukové potrubí, které produkuje brumlavý zvuk (viz video). Obě koncovky výfuku nejsou vyvedeny vzadu, nýbrž z boku. V interiéru nechybí ani ochranná klec.
Motor má kromě turba i elektrický kompresor
Dvoubarevná litá kola mají průměr 20 palců, použité pneumatiky mají rozměr 275/30. Brzdy jsou karbon-keramické, převodovka je šestistupňová a výkon motoru se přenáší na všechna čtyři kola. Vůz váží bez provozních kapalin 1396 kg.
Pod kapotou je upravený 2,5litrový pětiválec, který dostal elektrický kompresor, jenž sekunduje klasickému mechanickému dmychadlu. Motor díky tomu poskytuje výkon 600 koní (441 kW) a 650 Nm točivého momentu. Zrychlení 0–100 km/h je pak otázkou 3,6 s a upravené TT se rozjede až na 310 km/h.
Koncept bude Audi vystavovat tento týden u rakouského jezera Wörthersee.