Hlavní obsah

Je na vás Mercedes třídy G málo retro? Polský úpravce nabízí řešení

Ikonické tvary Mercedesu-Benz třídy G inspirovaly polskou firmu Carlex Design k tvorbě retro-edic, jejichž některé prvky jako by přicestovaly časem. Tři upravené vozy jsou všechno, jen ne nenápadné. Jeden z nich však přesto ční, přinejmenším poté, co otevřete dveře.

Foto: Carlex Design

Carlex Fiamma G-Vintage

Článek

Původní odhalení modelu G-Vintage, jak své kreaci firma říká, sázelo na umírněné barevné tóny, ovšem trio nových verzí je pořádně křiklavé. S názvy Fiamma, Fern a Mint se pojí vzhled exteriéru i vnitřku.

Zvenčí kromě barev nejvíce zaujmou samozřejmě kola, která u všech provedení vypadají jako z mercedesů 70. let minulého století. Hned druhý je bodykit, který vůz rozšiřuje o 8 cm. Úpravy podvozku ho zase činí o 10 cm vyšší než „standardní“ AMG G 63, které Carlexu slouží coby technický základ.

Ze zmíněných tří verzí je rozhodně nejodvážnější ta poslední, nazvaná Mint. Zatímco hnědé čalounění interiéru verze Fern ladí s jeho zelenošedým zevnějškem a oranžovobílá kůže v kabině provedení Fiamma se dá taky pochopit, u verze Mint se Carlex patrně nechal inspirovat jistým tunerem z Německa, jehož kreace rozdělují publikum. Vnitřek této verze je totiž až na detaily celý žvýkačkově zelený.

„Je manifestem stylu, elegance a radosti ze života,“ říká o G-Vintage firma Carlex Design. K vozům dodává také certifikáty autenticity, sdělující, že úpravu provedla opravdu ona. Neuvádí však, kolik peněz si za vozy účtuje.

Mercedes testuje produkční AMG PureSpeed, roadster s nevšední ochranou posádky

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám