Článek
Seat León FR má v nabídce značky dva motory - dvoulitrový turbodiesel s výkonem 125 kW a stejně objemný přeplňovaný zážehový agregát (147 kW). Obě verze se ale dočkaly pořádné vzpruhy. Tak kupříkladu TDI má zcela novou řídicí jednotku a výfuk. Obě změny zvedly výkon na 142 kW a točivý moment na 410 N.m.
Zážehový agregát má také turbodmychadlo, takže úprava řídicí jednotky zde také může vynést slušný nárůst výkonu. JE Design nabízí zvednutí ze sériových hodnot až na maximum 180 kW a točivý moment se vyšplhá na 355 N.m při 1850 ot./min.
Zážehová verze zlepšila svůj sprint na stokilometrovou rychlost o 0,8 s na 6,5 s, vznětová pak stáhla svou původní hodnotu 8,2 s o 0,6 sekundy.
Podvozek musel být upraven vyšším výkonům vozu. Proto je snížena světlá výška o 1 cm, byly přitvrzeny tlumiče a stabilizátor má ve voze větší průměr.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
Vzhled vozu je specialitou firmy. Ostatně se také původně specializovala na výrobu a prodej tuningových aerodynamických dílů. FR tak nabídne nové nástavce na přední nárazník, ohromné prahy, zadní "šálu" na nárazníku, čtveřici chromovaných koncovek výfuku se samozřejmě i velká devatenáctipalcová kola. Perličkou jsou zcela jistě křídlové dveře.