Článek
Možnost je ovšem dvojí - buď si nechat motor kompletně vyměnit a spokojit se 177 kW a 304 N.m, nebo převrtat 2,5 l na 3,3 l. Tady už je to o něco veselejší. Výsledný výkon se šplhá na velmi pěkných 210 kW a točivý moment ve 4000 ot./min vrcholí hodnotou 355 N.m.
Jenže proč si nechat vyměnit motor za třílitr, když by byl výkon menší? Těm, kteří si tuto otázku položí nabízí Hamann variantu přidaného kompresoru. Pak se zákazníci mohou těšit z rovné třístovky koní (221 kW) a 395 N.m.
Jízdní výkony jednotlivých modelů jsou opravdu slušné. Nejslabší nepřeplňovaný třílitr zvládne maximálně 256 km/h. Převrtaný šestiválec posune maximálku ještě o dalších 13 km/h výš. Nejvýkonnější varianta pak zvládne stovku s pevným startem za 5 s a ručička rychloměru se zastaví na 280 km/h.
Samozřejmě, že Hamann nabízí i vizuální tuning. Ten zahrnuje nové spoilery, zadní křídlo, nová kola a lakování. Pro zájemce je možné naladit i podvozek a brzdy. Všechny kity se dají objednat nezávisle na sobě. Takže lze vůz postupně vylepšovat.