Článek
O pohon se stará upravený 5,4 litrový osmiválec, který spaluje samo sebou benzín. Z původních 626 koní je nyní kulatých 700 (515 kW) a točivý moment má hodnotu 830 Nm (původně 780 Nm) při 3300 otáčkách.
:. Kola mají nyní rozměr monstrózních 21 palců a obouvají nízkoprofilové pneumatiky. Jaká bude kvalita jízdy na rozbitých silnicích si netroufáme odhadnout. Foto: Hamann
Z nuly na stokilometrovou rychlost zrychlí upravené SLR za 3,6 vteřiny, tedy o 0,1 sekundy rychleji než SLR 722 S. Maximální rychlost se zvedla na 348 km/h. To je o 14 km/h více než u základní edice a o 11 km/h více než u speciální edice SLR 722 S.
:. Volcano Mercedes SLR McLaren: vzadu přibylo obrovité křídlo. Foto: Hamann
Kromě úprav na pohonné jednotce Hamann přinesl i změny v designu - nový je difuzor, přední i zadní nárazník. Nejviditelnější změnou je zadní spoiler. Nová litá kola mají velikost 21 palců a obouvají pneumatiky s rozměry 255/30ZR21 (vpředu) a 345/25ZR21 (vzadu).
:. Interiér má nové červené čalounění, jinak se v něm až na logo Hamannu na volantu nic nezměnilo. Foto: Hamann
Šestice výfuků, vyvedených u předních prahů, zní nyní hlasitěji. Standardně mělo SLR „pouze“ čtveřici výfuků. Prodejní cenu zatím Hamann nezveřejnil.