Článek
Vnější design se změnil docela dramaticky – zcela jiná je přední maska s diodami pro denní svícení, nové jsou i vytažené blatníky, které pojmou kola o velikosti 22 nebo dokonce 23 palců. Vzadu přibyly dva vcelku decentní černé spoilery, jinak řešené jsou i sdružené koncovky výfuku a koneckonců i zadní nárazník.
Celou divokou úpravu, která jistě budí rozporuplné reakce, korunuje oranžovo-černé provedení.
BMW X6 M je standardně vybaveno osmiválcovým motorem o výkonu 408 kW/555 koní, v této verzi díky jinému výfuku a přeprogramování řídící jednotky výkon povyskočil na 670 koní. Točivý moment vrcholí na hodnotě 950 Nm. X6 M je standardně vybaveno šestistupňovou automatickou převodovkou (všechny ostatní varianty X6 mají osmistupňový automat).
Standardem pro všechny verze X6 je systém pohonu všech kol xDrive doplněný o zadní diferenciál Dynamic Performance Control. Ten preferuje v zatáčkách zadní nápravu.
Standardní X6 M má nejvyšší rychlost omezenou při 250 km/h, tato verze jede o 50 km/h více. Zrychlení 0-100 km/h Hamann neudává, stejně jako prodejní cenu.