Článek
Proto pro ně Hamann připravil hned dvojici úprav, které zvýší velmi slušně výkon z tohoto technicky perfektního agregátu s dvojitým přeplňováním.
Základní výkon 200 kW a točivý moment 560 N.m jsou těžce překonány už prvním stupněm úpravy. Ten totiž nabízí 237 kW a 630 N.m, které dokáží dodat automobilu dostatek šťávy, aby sedan zrychlil z 0 na 100 km za 5,9 s a maximální rychlost se vyšplhala na 267 km/h. Ale ano, je to možné. Elektronický omezovač totiž není betonovou zdí a lze jej velmi snadno odpojit.
Jenže to není vše. Druhý a výkonnější stupeň tuningu vymáčkne z třílitru dokonce ještě o více než čtvrtinu větší výkon, než v původní verzi. Zákazníci si tak budou moci vychutnat až 257 kW a 660 N.m. Zrychlení na stovku se pak posune ještě o jednu desetinku níž a ručička rychloměru se zastaví na 276 km/h.
Samozřejmostí u této tuningové firmy je i decentní a přitom slušně sportovní úprava vzhledu. Nový je například přední jednodílný nárazník, zadní difuzor či kola. Ta mají průměr dvacet palců a nasazeny jsou na ně pneumatiky o rozměrech 255/30 ZR20 vpředu a 295/25 ZR20 vzadu.
Zákazníci také chtějí úpravy v interiéru. I tady je jim firma schopna vyhovět. Kompletní čalounění kůží (v několika barvách) není problém, stejně jako instalace porce zábavního DVD systému, který může mít napojení třeba i na Playstation.