Článek
Verze Enraged (z anglického rozzuřený či vzteklý) je poháněna osmiválcem původem od Audi. Od závodní verze R ji poznáte podle šedé barvy karoserie. Motor dopovaný kompresorem dává 780 koní při 6000 otáčkách, točivý moment má hodnotu 920 Nm. Zrychlení na stovku je otázkou 2,9 vteřiny a ručka rychloměru se zastaví až na hodnotě 330.
Vzhledem k nízké hmotnosti 1175 kilogramů má Apollo Enraged díky použití hliníku a uhlíkových vláken skvělý poměr výkonu a hmotnosti (na kilogram hmotnosti připadá 0,66 koně). Převodovka je sekvenční, poháněná jsou zadní kola. Keramické odvětrávané kotouče mají vepředu rozměr 396 mm.
Závodní verzi R, která nesmí do běžného provozu, pohání ten samý osmiválec, je ovšem přeplňován dvěma turbodmychadly místo kompresoru. Jeho výkon a zpřevodování jsou ovšem jiné, více přizpůsobené pro okruhové závodění.
Výsledkem je 860 koní a 960 Nm, to vše při snížené hmotnosti – 1100 kilogramů. Stovku zvládne Apollo R za 2,9 vteřiny (stejně jako silniční verze) a jeho nejvyšší rychlost je dokonce o trochu nižší – 303 km/h. Jeho pružné zrychlení bude ale jistě lepší než u silniční verze.
Cena za obě verze zatím nebyla zveřejněna, první verze Apolla se prodávala za 6,5 miliónu korun.
Automobilku založil Ronald Gumpert, který dlouhá léta pracoval jako šéf vývoje čtyřkolek u Audi. Manufaktura na supersporty byla založena v roce 2005, má zhruba 45 zaměstnanců.