Článek
Ten vychází ze sériového extrémního Porsche Turbo poslední generace , označované jako 997. Gemballa upravil jak aerodynamiku, tak i výkon motoru. Ten povyskočil na rovných 500 koní (367 kW). GT 550 nyní potřebuje k atakování stokilometrové rychlosti méně než 3,8 s a při použití overboostu (krátkodobé extrémní zvýšení plnícího tlaku) dokonce jen 3,6 s.
Přední spoiler snižuje možnost ztráty přítlaku na přední nápravu při průjezdu zatáčkou, diskrétní vstupy vzduchu přivádějí větší množství chladicího média k brzdám a také zadní křídlo bylo dost nápadně změněno proti sériovému vozu.
Přídavné otvory pomáhají více naplnit turbodmychadlo vzduchem, větší číst "větru" však přimáčkne zadní nápravu s mnohem větší silou, aby bylo možné využít plný potenciál vozu i ve velkých rychlostech.