Článek
Firma si nebrala žádné servítky s motorem, který získal již druhý rok za sebou cenu pro nejlepší motor roku [celá zpráva]. Podíval se mu na "zoubek" a některé mu i vyměnil. Najdeme zde tak nové písty, pístní kroužky, ventily, vačkové hřídele a výfukové potrubí s optimalizovaným prouděním. Řídicí jednotka prošla revitalizační počítačovou kůrou, a i díky ní se tak dnes dokáže agregát na zkušební stolici vybičovat na výkon 456 kW při 7800 ot./min. Točivý moment 580 N.m vrcholí v 6200 ot./min. Je tedy znát, že ten, kdo si chce něco s vozem užít, musí motor vytáčet hodně vysoko.
Převodovka je tradiční jako v sériovém voze - superrychlá SMG. I díky ní a speciálnímu startovacímu módu, kdy elektronika sama "sype" převody jak nejrychleji může, dokáže zvládnout stovku za 4,5 s. Omezovač však vůz nemá, takže podle výrobce je maximální rychlost 330 km/h.
G-power se však nezabývá pouze zvyšováním výkonů motorů. Také karoserie byla upravena pro lepší aerodynamiku. Změnil se přední nárazník, prahy, zadní spoiler a také kola. Ta jsou nyní jedenadvacetipalcová s pneumatikami o rozměrech 245/35 ZR 21 resp. 285/30 ZR 21. Ráfky navíc mají speciální tvar, který o 15 % zvyšuje odvod horkého vzduchu od brzd. Brzdné vlastnosti vylepšila instalace ohromných vrtaných kotoučů o průměru 400 mm s tloušťkou 36 mm.